Freitag, 7. März 2008

Unser grosser Traum





Schon immer wollten wir einmal eine Reise um die Welt machen. Jetzt klappt’s. Am Freitag, 28.11.2008 ist es endlich soweit. Unsere Traumreise wird uns in 54 Tagen von Zürich einmal um die Welt führen. Als Erstes fliegen wir nach Hongkong, dort werden wir während 4 Tagen das asiatische Leben geniessen. Anschliessend geht es weiter nach Auckland. Neuseeland werden wir mit dem Camper während 23 Tagen bereisen, bevor uns unsere Reise weiter nach Fiji, genauer auf die Insel Matamanoa, führt. Hier werden wir vor allem dem Nichtstun fröhnen. Weiter geht's dann nach Amerika. In Los Angeles starten wir mit dem Mietauto und werden in den nächsten 14 Tagen via Las Vegas nach San Francisco fahren. Dann geht's leider bereits wieder zurück in die Schweiz.

21 Kommentare:

  1. Salü ehr zwei!!Sind gad s erschte Mal uf oichere Page xi und froied ois scho uf mee Details und vorallem uf Föteli vor Reis sälber dänn!! :) Hebeds guet und bis bald Jeannine und Family (Mühlis)

    AntwortenLöschen
  2. Bin Gerade bei den Grosseltern zu Besuch und habe den Blog gesehen Viele Grüsse, Thomas

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Ihr zwei Lieben
    Thomas hat uns gezeigt wie das mit dem blogen geht! Wir "Vielgereisten" bleiben nun mehr zu Hause. aber wir werden in Gedanken mit Euch kommen u. jeden Tag da hineinschauen. Zuerst aber freuen wir uns auf Eure Hochzeit und das geht ja nicht mehr so lange
    Vieli liebi Grüessli
    s'Grosi u. de Grosspapie vo Bade

    AntwortenLöschen
  4. Tschou zäma

    Auch ich habe es geschafft. :-)Ist ja richtig interessant wer alles schreibt. Wünsche euch beiden ein schönes Weekend und liebi Grüessli

    Mamuti/Esther und Jürgen

    AntwortenLöschen
  5. Sälü ihr zwöi...super Idee mit däm Blog, fröie mi uf däm Wäg mal umd Wält z reise...real hanis ja bishär no nid ringsum gschafft...blibe immer irgendwo hange ;-) wünsche öich viel Spass und häbet Sorg zuenang...Liebs Grüessli Chrige L.

    AntwortenLöschen
  6. Hey zäme

    Karin, mer hend vo dim Gotti vo euere grosse Reis erfahre... echt cooli Sach!!!

    Mer wönsched eu jetzt scho vell spass of de ganze Welt!

    Velli Grüess Mike Meier & Marietta

    AntwortenLöschen
  7. Liebi Karin und Marcel

    Ha im Album Eui Reis aglueget. S gseht sehr spannend us. Ich dänke, do wördi jede grad no so gern mitcho. Näbed all dene interessante Ort woner chönd känne lerne gsänd natürlich d Fiji-Insle wies Paradies us.

    Witerhin vil Spass am Vorbereite. S Hochzyt chond jo immer nöcher.

    En liebe Gruess

    Gotti Yvonne

    AntwortenLöschen
  8. Sälü zäme...danke no mal härzlich für d Ihladig zu öichem Fescht...leider hani nid id Chirche chönne cho (d Gründ si ja bekannt) aber es isch schön gsi mit öich dä Nami z erläbe... :-) ... Alles liebe... Chrige

    PS: Karin, du hesch wunderschön usgseh :-) Märsu du ou, aber du bisch halt "nur" dr Brütigam ;-)

    AntwortenLöschen
  9. Hallo ihr zwei

    Hat ja alles supi geklappt. Ist herrlich eure Berichte zu lesen. Man kommt sich vor, als wäre man mit dabei.
    Wünsche euch weiterhin schöne, erlebnisreiche Tage. Bis zum nächsten Mal.
    1000 Grüessli Mamuti

    AntwortenLöschen
  10. sälu zäme
    mir höckle hie im chaute bärn u läse eui brichte sehr gärn.
    mir wünsche euch no ganz viu u vorauem gueti erläbnis uf eure reis rund um wäut.

    gruss familie zbindä

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Ihr zwei - auch aus der Schweiz einen schönen Samichlaus-Tag. Habt Ihr die feinen Kiwi-Beeris probiert? Ihr seit ja schon bald in Hobbiten - das wird cool - freut euch :) LG Hugo + Sändle

    AntwortenLöschen
  12. Sali ehr zwei Kiwis!
    Hoffe, ehr gnüsseds am andere Ändi vor Welt?Mer sind da grad am Gritibänzä, schpanisch Nüssli,Wiehnachtsschöggeli,Manderindli und Läbchueche am gnüssä und dä Samichlaus am fiirä und dänked a oich... Liebi Grüess vo de Düggi-Familiy (Sonja,Edgar,Grosi,Grospapi,Yvonne,Erwin,Esther,Manuel und Jeannine)

    AntwortenLöschen
  13. och wie schön...es fägt öichi Reisebrichte z läse...mache das its oh:
    Heute früh bin ich,nachdem ich durch den tiefen Schnee gestapft bin mit dem Funiculaire von Evilard nach Biel runter gefahren, dann mit dem Zug nach Bern. In Bern bin ich über den Bahnhofplatz spaziert und dann mit dem 4-Personenlift in den 5 Stock gefahren...die Mitarbeiterhaltung ist sosolala, manchmal etwas gemein, dass die eingesperrten Mitarbeiter dauern arbeiten müssen, anstonsten aber ganz ok...am Nachmittag bin ich dann mit dem Bus ins Inselspital gefahren, dort wurden ein paar Tierversuche an mir gemacht, am Abend hab ich dann die Heimreise angetreten, mit einem kleinen Umweg über Bümpliz...jetzt bin ich wieder in Evilard und es schneit noch immer...Morgen lass ich die frühmorgendliche Reise nach Bern ich lass mich jetzt hier oben einschneien bis am Samstag :-)
    Ja, das wärs öpe, nid so spannend oder, gloube i überla d Reisebrichte wieder öich zwöine...wünsche öich witerhin viel Vergnüege uf dr Reis...Fröie mi uf witeri Brichte...Liebi Grüess usem verschneite Seeland...Chrige

    AntwortenLöschen
  14. Salü ihr Weltenbummler. Eure Fotos sind mega!! Besonders die vom Wahl und den Delfinen. Supi.... macht weiter so. Freue mich immer, wenn es wieder was neues zu lesen gibt (während dem "schaffen"). :-) Liebe Grüessli und bitte noch viele weitere schöne Fotos und Berichte. Grüessli Mamuti

    AntwortenLöschen
  15. Hallöhchen ihr Beiden,
    Nun hat es uns doch einmal Wunder genommen wie es euch so geht. Super euer Reisebericht. Gratuliere, tolle Fotos! Wir wünschen euch aus good old Switzerland weiterhin eine gute Reise, unvergessliche, schöne Weihnachten mit eurem Camper-tauglichen Weihnachtsbaum und einen guten Start ins neue Jahr.
    Liebe Grüsse Fredel und Mariella

    AntwortenLöschen
  16. hallo karin und märcu

    wir wünschen euch einen guten rutsch ins 2009 und weiterhin schöne, erholsame *fg* erholsame ferien. nehmt für uns auch ein bad im meer. :-) grüessli und happy new year.
    mamuti und jürgen

    AntwortenLöschen
  17. Happy New Year!!!!
    liebe Grüsse aus dem Schwarzwald
    von Mamuti und Jürgen

    AntwortenLöschen
  18. Hoi Karin und Marcel
    Wir wünschen Euch von Herzen im neuen Jahr viel Glück u. alles Liebe und Gute. Herzlichen Dank für die wunderschönen Fotos u. Berichte. Wir gehen jeden Tag in Euren Blogg. Habt Ihr unsere digitale Postcard (auf Karins normale Mail Adresse geschickt) erhalten? Vieli Grüessli
    Grosserltern Baden

    AntwortenLöschen
  19. Hallo ihr zwöi... wünsche öich es bits verspätet no alles Liebe fürs nöie Jahr... ha mi grad wiedermal updated was öichi Reis betrifft...findes super, so weissme wenigstens wo dir grad so umeschwirret... wünsche öich viel spass und unfallfreii Fahrt dürd USA...häbet Sorg...und gniesset die letschte (zwe?) Wuche... Liebs Grüessli usem bitterchalte Bärn... Chrige

    AntwortenLöschen
  20. hmmmmmmmmm...bi zwar grad die letschti wo gschribe het, aber maches its glich... :-) meeeeega die Bilder... und gli müesst dir as heimcho dänke, hoffe dir chömet mitemne lachende und mitemne grännende Oug id schwiz zrügg...oder wenigstens mitere extrem warme Jagge ;-)
    Machets guet und häbet Sorg...
    Grüessli und bis gli
    Chrige

    AntwortenLöschen
  21. hallo zäme
    mir wünsche euch witerhin no viu vergnüäge bi eurer reis i amerika.

    a verrägnete gruss

    familie zbinden

    AntwortenLöschen